محصولات پیشنهادی

کاشی تبریز طرح کلکته

امیدواریم با خواندن این مقاله، در مورد کاشی تبریز طرح کلکته اطلاعات خوبی به‌دست بیاورید. این روزها، کسب و کارهای مختلفی در زمینه فروش کاشی تبریز فعالیت می‌کنند، چون این کاشی‌ها کیفیت بالایی دارند.

کاشی کلکته به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد، بسیار محبوب شده است و برای تمامی‌دکوراسیون‌های داخلی منازل و فروشگاه‌ها قابل استفاده است

کاشی تبریز طرح کلکته

حتما شما هم به دنبال خرید کاشی و سرامیک در بازار کشور ایران هستید و نام کاشی تبریز طرح کلکته را شنیده اید. تبریز، یکی از شهرهای معروف در زمینه تولید کاشی و سرامیک محسوب می‌شود که همواره باکیفیت‌ترین سرامیک‌ها و کاشی‌ها را وارد بازار کرده است. کاشی تبریز طرح کلکته، یکی از خاص‌ترین کاشی‌ هایی است که می‌توانید برای بخش‌های منزل خودتان مورد استفاده قرار دهید.

شاید تا به حال نام کاشی کلکته را شنیده باشید، اما در مورد آن اطلاعات کافی کسب نکرده باشید. در ادامه این مقاله می‌خواهیم در مورد کاشی کلکته و ویژگی‌ های آن صحبت کنیم. کاشی‌های تبریز طرح کلکته، به دلیل داشتن رگه‌های بزرگ محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره قیمت کاشی تبریز هستید به این صفحه مراجعه کنید.


چرا کاشی تبریز، آن هم با طرح کلکته؟

اگر به بازار کاشی و سرامیک کشور ایران سر زده باشید، مدل‌های مختلفی از کاشی و سرامیک را مشاهده کرده‌اید. قطعا برخی از مدل‌ها به چشم شما خاص آمده‌اند و دوست داشته‌اید که آن‌ها را خریداری کنید، ولی در مورد کیفیت آن‌ها مطمئن نبوده‌اید. کاشی تبریز، یکی از بهترین کاشی‌هایی است که می‌توانید برای منازل مسکونی، مراکز تجاری و ... خریداری کنید.

اگر بخواهیم در مورد مزیت‌ های کاشی تبریز طرح کلکته با شما صحبت کنیم، باید موارد زیر را بیان کنیم.

  • داشتن خاصیت ضد ضربه بودن
  • ضد خش و ضد ساییدگی
  • مقاومت بالا در مقابل یخ‌زدگی
  • دارای ثبات رنگ
  • عدم تغییر رنگ در اثر شستشو و یا گذشت چند سال
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل شوک دمایی
  • دارای لعاب بسیار مقاوم در برابر‌ ترک‌ خوردگی
  • کیفیت بسیار بالا و داشتن طرح‌های خاص و متنوع
  • قیمت مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا
  • متناسب با هر نوع دکوراسیون داخلی منازل از جمله دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک

مجموعه بازرگانی شهیدی مفتخر است تمامی خدمات مربوط به کاشی تبریز پالرمو را در اختیار شما قرار دهد.


کاشی تبریز طرح کلکته


کاشی تبریز طرح کلکته چه نوع کاشی است؟

کاشی‌تبریز طرح کلکته یکی از خاص‌ترین کاشی‌هایی است که با طرح سنگ مرمر طراحی شده است. این کاشی در رنگ‌های متنوع و با طرح‌های خاص روانه بازار شده است. با زیبایی منحصر به فردی که دارد، می‌تواند دکوراسیون داخلی منزل را بسیار خاص و خارق‌العاده کند.

کاشی تبریز طرح کلکته، با کیفیت بسیار بالایی به فروش می‌رود و این یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های این کاشی است. در صورتی که بتوانید اقدام به خرید کاشی طرح کلکته با کیفیت کنید، تا سال‌های سال از آن استفاده خواهید کرد. چون این کاشی‌ها مقاومت بالایی در برابر ضربه، خط و خش و حتی تغییرات دمایی دارد.

اگر به دنبال کاشی تبریز دیاموند هستید به این صفحه مراجعه کنید.


کاشی تبریز طرح کلکته و انواع آن

کاشی طرح کلکته در برندهای مختلفی تولید می‌شود و این شما هستید که باید بر اساس نیاز و بودجه خودتان، یکی از بهترین این کاشی‌ها را انتخاب کنید. از لحاظ طرح و رنگ، کاشی‌های طرح کلکته تبریز دارای طرح‌های زیر هستند.


کاشی کلکته رنگ روشن

کاشی تبریز طرح کلکته رنگ روشن، از جمله انواع کاشی‌هایی است که به دلیل محبوبیت بالا، فروش بسیار خوبی هم دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرامیک مات با ما تماس بگیرید.


کاشی کلکته رنگ تیره

کاشی کلکته رنگ تیره، از جمله انواع کاشی‌هایی است که می‌تواند برای انواع منازل با سبک دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک استفاده شود. این نوع کاشی طرفداران خاص خودش را دارد.


کاشی کلکته گلد

کاشی کلکته مدل گلد، خاص‌ترین کاشی است که می‌توانید برای منزل و یا محل‌کار خودتان انتخاب کنید. این نوع کاشی معمولا دارای زمینه سفید بوده و رگه‌های طلایی در آن به کار رفته است. به دلیل داشتن زمینه روشن، بهترین گزینه برای خانه‌های مدرن محسوب می‌شود.

برای مطالعه مقاله سرامیک کف اتاق خواب به این صفحه مراجعه کنید.


کاشی تبریز طرح کلکته روشن مناسب چه مکان‌ هایی است؟

کاشی تبریز طرح کلکته با رنگ روشن، یکی از محبوب‌ ترین کاشی‌ هایی است که می‌توانید برای منازل مسکونی و ساختمان‌های تجاری مورد استفاده قرار دهید. این نوع کاشی، به دلیل اینکه می‌تواند نور را بازتاب دهد، بهترین گزینه برای خانه‌های کوچک و نقلی محسوب می‌شود. در صورتی که در فضا نیاز به نور زیادی باشد، می‌توان از کاشی کلکته با رنگ روشن کمک گرفت.

این کاشی‌ها دارای رگه‌هایی با رنگ‌های متنوع هستند. رنگ‌های طلایی، مشکی و طوسی از جمله رنگ‌هایی‌اند که به عنوان خط و خطوط در کاشی تبریز طرح کلکته استفاده می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرامیک کرابن تبریز با کارشناسان ما تماس بگیرید


کاشی تبریز طرح کلکته رنگ تیره مناسب برای فضاهای بزرگ با نور زیاد

کاشی کلکته رنگ تیره، یکی از خاص‌ترین کاشی‌هایی است که می‌توانید برای فضای داخلی منازل مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار دهید. این کاشی‌ها معمولا با زمینه طوسی یا مشکی طراحی می‌شوند و رگه‌های روشن در آن‌ها به کار رفته است.

کاشی کلکته رنگ تیره، محبوبیت زیادی ندارد؛ اما بسیاری از افرادی که خاص‌پسند هستند، دوست دارند که این کاشی را برای آشپزخانه، حمام و یا حتی سرویس‌بهداشتی‌های خودشان مورد استفاده قرار دهند.

موضوع حائز اهمیتی که در مورد این کاشی‌ها وجود دارد این است که این کاشی‌ها، به دلیل رنگ تیره‌ای که دارند، می‌توانند فضای داخل خانه را کوچک‌تر نشان دهند. از طرفی نور زیادی را از خودشان بازتاب نمی‌دهند. پس نباید برای مکان‌های که نور کمی‌دارند، مورد استفاده قرار گیرند.

پیشنهاد مطالعه : ابعاد سرامیک کف


قیمت کاشی تبریز طرح کلکته چقدر است؟

قیمت کاشی تبریز طرح کلکته، به عوامل مختلفی از جمله‌اندازه کاشی و همچنین، درجه کیفی کاشی بستگی دارد. با توجه به اینکه هر یک از کاشی‌های تبریز با درجه کیفی 1، 2 و 3 تولید می‌شوند، افراد می‌توانند بر اساس بودجه خودشان یکی از بهترین کاشی‌های تبریز را انتخاب کنند و مورد استفاده قرار دهند.

برای اطلاع از قیمت کاشی تبریز طرح کلکته، با مراکزی که اقدام به فروش این کاشی‌ها می‌کنند، ارتباط بگیرید. بدیهی است که کاشی‌های تبریز، با کیفیت بالایی به فروش می‌روند و نسبت به کاشی‌های بی‌کیفیت، قیمت بالاتری نیز دارند.

معمولا کاشی‌های کلکته که رنگ روشنی دارند، قیمت بالاتری دارند. با این حال، قیمت کاشی طرح کلکته می‌تواند بر اساس معیارهای مختلفی تعیین شود که فقط یکی از این معیارها، رنگ است.

برای اطلاع از spainker کاشی به این صفحه مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاه کاربران

<_textarea rows="5" placeholder="پیام *" name="comment" required >
captcha