محصولات پیشنهادی

فروش عمده کاشی و سرامیک

فروش عمده کاشی و سرامیک با توجه به نیاز چشمگیر عمومی به این محصولات و افزایش سطح انتظار مشتریان از این مراکز امروزه به تخصصی ویژه تبدیل شده است. در نظر داشتن قوانین کار در زمینه‌های مختلف و رعایت اصول مشتری مداری در کنار عرضه بهینه اقلام مختلف و متنوع با ارائه گارانتی صحت و سلامت کالا نیز از موارد مهمی هستند که به جذب بیشتر مشتریان و تامین رضایت آنها منتهی می‌شود.

فروش عمده کاشی و سرامیک

فروش عمده کاشی و سرامیک امروزه به بخشی از پروسه تکمیلی ساخت و ساز بناهای مختلف با کاربری‌های متنوع تبدیل شده است. نقش مهم انواع سرامیک ساختمانی پوششی در این صنعت به حدی بالاست که کارخانجات تولید کننده با ایجاد سایت‌ و فروگاه اینترنتی، عرضه محصولات را به شکل عمده و تکی سر و سامان داده‌اند.

از وجود نمایشگاه‌های آنلاین معرفی و فروش محصولات تا صفحات استعلام قیمت و به‌روزرسانی و اعلام خدمات و پشتیبانی در فضای مجازی، همه عوامل دست به هم داده تا رفاه حال مشتریان در مسیر خرید کاشی و سرامیک مورد نیاز فراهم شود.

در این نوشتار به بررسی این خدمات و حواشی آن می‌پردایم.

فروش عمده کاشی و سرامیک یکی از راه‌های مقرون‌به‌صرفه برای تامین مقادیر زیاد کاشی و سرامیک است. پروژه‌های ساختمان‌سازی، مجتمع‌های اداری؛ بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی‌درمانی، هتل‌ و مراکز تجاری نیاز به مقادیر زیادی کاشی‌های یک‌دست برای ساخت و طراحی هماهنگ ساختمان دارند. این پروژه‌ها از فروش عمده کاشی و سرامیک بهره زیادی می‌برند. علاوه بر این، فروشندگان کاشی و سرامیک نیز مقادیر زیادی از کاشی و سرامیک را به طور عمده از کارخانجات تهیه کرده و به شکل جزئی در اختیاری مشتری قرار می‌دهند. 


فروش عمده کاشی و سرامیک: از کارخانه تا فروشگاه‌ های آنلاین

هر زمان نوبت به ساخت و سازهای مدرن و امروزی می‌رسد، نقش عمده مصالح پوششی کف و دیوارها به‌ویژه دو مورد مهم کاشی و از یک سو و شرایط خرید عمده و استفاده از صرفه اقتصادی تهیه آنها از سوی دیگر چشمگیر بوده و خودنمایی می‌کند. تا جایی که امروزه مزایای فراوان به‌کارگیری این اقلام به بخشی از محبوب‌ترین موارد کاربردی در این صنعت تبدیل شده است.

این روزها و با توجه به افزایش جمعیت، بالا گرفتن آمار ساخت و ساز و نیاز روزافزون به این نوع مصالح ساختمانی، تولیدکنندگان بسیاری به این صنعت سودآور روی آورده‌اند.

هم‌چنین مراکز عرضه کننده این تولیدات خدمات خود را در قالب فروش عمده کاشی و سرامیک به شهروندان ارائه داده و به آن رونق می‌دهند.

باید در نظر داشت رقابت در این عرصه، تنها شامل بالا بردن سطح کیفی تولیدات نبوده و به نوع ارائه این خدمات و امتیازاتی که در این راستا به مشتریان تعلق می‌گیرد نیز مربوط می‌شود.

فروشندگان عمده این محصولات موارد زیر را برای خریداران کالاهای خود که شامل طیف وسیع و متنوعی از انواع کاشی و سرامیک است در نظر می‌گیرند:


• خدمات مشاوره و راهنمایی مشتریان به‌صورت رایگان:

اگر به سایت‌های معتبر عرضه محصولات بازرگانی کاشی و سرامیک مراجعه نمایید، بخش خدمات مشاوره را در آنها فعال دیده و می‌توانید از مزایای کاربردی آن بهره‌مند شوید. هم‌چنین امکان مشاوره تلفنی و استفاده از راهنمایی کارشناسی در این زمینه برای مشتریان فراهم آمده است.


• ارائه محصولات با قیمت رقابتی و ارزان:

با افزایش مراکز عرضه و فروش عمده کاشی و سرامیک در سراسر کشور، رقابت بر سر جلب مشتری در این مراکز نیز بیشتر شده و راهکارهای مختلفی از جمله قیمت‌های رقابتی وارد این عرصه شده است.

بر این اساس فروشندگان تلاش می‌کنند پایین‌ترین قیمت‌های ممکن را به مشتریان خود عرضه نموده و از این طریق رضایت بیشتر و جذب حداکثری مشتری را رقم بزنند.


• تضمین صحت و سلامت کالا:

علاوه بر تامین مصالح از منابع معتبر با سطح کیفی بالا، تحویل سالم و گارانتی اصالت کالا نیز از دیگر مواردی است که در موفقیت پروسه فروش عمده کاشی و سرامیک نقش ایفا می‌کند.

از این جهت عرضه کنندگان این محصولات راهکارهایی را برای تحویل کالای سالم و اصل جهت مشتریان خود در نظر گرفته و عملی می‌کنند و از این طریق بر اعتبار کسب و کار خود می‌افزایند.


• کیفیت برتر محصولات عرضه شده:

تولیدات متنوع محصولات کاشی و سرامیک و عرضه عمده آن ها از طریق شرکت‌ ها و فروشگاه‌ های عمده ‌فروشی امروزه با کیفیت آنها گره خورده و تعیین کننده سطح کیفی کار شده است.


• خدمات پشتیبانی قوی:

سایت‌های فروش عمده کاشی و سرامیک با ارائه خدمات پشتیبانی از مشتریان نقش مهمی در سهولت روند خرید این اقلام و رضایت مشتریان ایفا می‌کنند.


• تنوع بالا در موارد عرضه شده:

با توجه به نیازهای گسترده و متنوع به اقلام مختلف کاشی و سرامیک، این روزها فراهم کردن شرایط آسان برای دسترسی مشتریان به اقلام مختلف و متنوع این محصولات به بخشی از پروسه موفق فروش تبدیل شده است.

تا جایی که عرضه کنندگان این محصولات در عرصه رقابت، طیف وسیعی از انواع کاشی و سرامیک استخری، کاشی‌ها ضد اسید، کاشی و سرامیک پوشش دیوار، اقلام ویژه سرویس بهداشتی و حمام و ده‌ها نمونه دیگر را به دست مشتریان خود می‌رسانند.


• خدمات پس از فروش:

این روزها ارائه خدمات پس از فروش به بخش مهمی از روند کار در سایت‌های اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین تبدیل شده و رفاه حال خریداران را در این پروسه فراهم آورده است. به‌عبارتی فروش عمده کاشی و سرامیک آغاز راهی است که در آن ارائه خدمات پس از فروش همواره بخش ثابت و مهمی از روند کار محسوب می‌شود.

بدیهی است در همه این موارد ضمن مراعات قوانین بازار و تضمین تحویل بهینه کالا، سود مشتریان و امکان ایجاد بهترین شرایط فروش عمده کاشی و سرامیک نیز در نظر گرفته می‌شود.

قیمت مناسب: هزینه خرید کاشی و سرامیک به‌شکل عمده، بسیار کمتر از هزینه خرید آن به شکل جزئی است. با خرید عمده می‌توان بیش از 30 درصد در هزینه کالا صرفه‌جویی کرد. از آنجا که کارخانجات فروش سرامیک و کاشی از فروش عمده سود بیشتری می‌برند، تخفیف بیشتری را نیز برای مشتری قائل می‌شوند. 

هزینه حمل و نقل کم: با یک بار خرید به مقدار زیاد، تنها یک بار هزینه حمل و نقل پرداخت می‌کنید. این درحالی است که در خرید‌های جزئی و مکرر، هزینه حمل و نقل و نیروی انسانی چندين برابر می‌شوند. در بسیاری از اوقات هزینه حمل و نقل یک محموله بزرگ کاشی و سرامیک نسبت به ارزش خود محموله ناچیز است؛ اما برعکسِ این شرایط در خریدهای جزئی صادق است.

هماهنگی ظاهری: یکی از مزایای بزرگ خرید عمده کاشی و سرامیک این است که پروژه‌های بزرگ می‌توانند از یک هماهنگی کامل کاشی و سرامیک در تمام ساختمان بهره ببرند. در بسیاری از موارد ممکن است طرح و یا سایز کاشی تولید‌شده مجددا تکرار نشود. در این شرایط اگر خرید به شکل جزئی انجام شده باشد، مالک مجبور می‌شود از کاشی‌های متفرقه برای تکمیل بخش‌های باقی‍‌مانده استفاده کند و این موضوع تاثیر زیادی بر زیبایی، هماهنگی و قیمت نهایی فروش ملک دارد. 

امکان سفارشی سازی: در بسیاری از موارد در فروش عمده کاشی و سرامیک، امکان سفارشی‌سازی کاشی‌ها و سرامیک‌ها مورد نظر وجود دارد. در این شرایط، کارفرما می‌تواند شکل و فرم خاصی از کاشی و سرامیک را سفارش دهد و به شکل انحصاری در پروژه خود به‌کار برد. اما در خرید‌های جزئی، چنین امکانی وجود ندارد و لازم است از طرح‌ها و رنگ‌های آماده موجود در بازار انتخاب کند. 

انجام پروژه‌های جانبی با هزینه کم: از باقیمانده کاشی‌ها و سرامیک‌هایی که به‌شکل عمده خریداری شده‌اند، می‌توان پروژه‌های کوچک را به شکل کامل تامین کرد. ممکن است شما بخواهید سرامیک حمام و یا کف منزل خود را عوض کنید. در این شرایط می‌توانید از باقیمانده مصالح پروژه بزرگ خود به شکل موثر و با هزینه کمی استفاده نمایید.

همان‌طور که می‌بینید خرید و فروش عمده کاشی و سرامیک با مزایای زیادی همراه است. اگر قصد خرید کاشی و سرامیک را به شکل عمده دارید، می‌توانید از خدمات این سایت استفاده نمایید. کافی است با مشاوران ما در سایت تماس بگیرید.


فروش عمده کاشی و سرامیک چگونه صورت می‌گیرد؟

تنوع محصولات کاشی و سرامیک و وجود مراکز بسیار فروش عمده کاشی و سرامیک، قیمت‌گذاری منطقی و منطبق بر اصول را به نیازی مبرم در این عرصه و یکی از الزامات کاری آن تبدیل نموده است.

بر این اساس کارخانه‌های عرضه کننده و فروشندگان عمده این اقلام و همچنین نمایندگی کاشی و سرامیک قواعدی را برای این کار تعیین کرده‌اند تا در سایه پیروی از آن بتوانند بهترین قیمت هماهنگ برای عرضه این محصولات را ارائه دهند تا هم مشتریان و هم فروشندگان رضایت داشته و از این معامله سود ببرند.

عرضه ویژه کاشی و سرامیک با قیمت‌های تعادلی و در مواردی حتی زیر قیمت کارخانه در شرایط فروش عمده کاشی و سرامیک یکی از این موارد است که مشتریان را به خرید بیشتر از این مراکز معتبر تشویق می‌کند.

به‌علاوه با وجود مشاورین کارآزموده و آشنا به فن در این مراکز فروش، امکان دریافت راهنمایی‌های مفید در این زمینه وجود داشته و می‌توان از چنین خدماتی بهره جست.

مطالب پیشنهادی

دیدگاه کاربران

<_textarea rows="5" placeholder="پیام *" name="comment" required >
captcha