بازگشت
آتلانتا
سرامیک کف/محصولات صفحه نخست/کاشی تبریز (Tabriz tile)/کاشی سرامیک
شرح محصول

کاشی تبریز آتلانتا Atlanta در سایز 40x120 برای دیوار و 40x40 برای کف در رنگ طوسی، سفید، استخوانی و آبی تیره با سطح صاف مات و قالب‌دار طراحی و تولید شده است. همچنین این کالکشن از کاشی تبریز دارای یک دکور با ترکیب رنگی سفید و اّبی تیره در سایز 40x120 و 3 حاشیه در سایز 20x40 و رنگ طوسی، سفید و آبی تیره قالب‌دار می‌باشد. کالکشن آتلانتا Atlanta الز کاشی تبریز برای استفاده در کف و دیوار سرویس بهداشتی و حمام، دیوار گالری و نمایشگاه، دیوار لابی و دیوار Tv Room مناسب است.

عنوان:

آتلانتا

مدل:

کلاسیک

برند:

کاشی تبریز

رنگ:

خاکستری
سرمه ای
سفید
جدول راهنما

جدول

دیدگاه کاربران

captcha



تجربه و نظر کاربران :

کاربر مهمان :

قیمت سرامیک طرح پارکت درجه یک چقدر است؟

ادمین : سلام وقت بخیر، قیمت سرامیک طرح پارکت درجه یک در مدل های مختلف سراميك طرح پاركت متفاوت است.برای اطلاع از قیمت سرامیک طرح پارکت درجه یک با ما تماس بگیرید.




Atlanta Gray Zocalo ۲۰x۴۰
Atlanta White Zocalo ۲۰x۴۰
Atlanta Dark Blue Zocalo ۲۰x۴۰
Atlanta Gray Relief ۴۰x۴۰
Atlanta White Relief ۴۰x۴۰
Atlanta Dark Blue Relief ۴۰x۴۰
Atlanta Gray ۴۰x۱۲۰
Atlanta Bone ۴۰x۱۲۰
Atlanta Decor ۴۰x۱۲۰
Atlanta Gray Relief ۴۰x۱۲۰
Atlanta White Relief ۴۰x۱۲۰
Atlanta Dark Blue Relief ۴۰x۱۲۰

سرامیک طرح چوب

سرامیک طرح چوب


سرامیک طرح چوب، گزینه مناسبی برای جایگزینی پارکت‌های چوبی است. وجود یکسری مشکلات در پارکت‌های چوبی همچون آسیب دیدن زودهنگام آن در مکان‌ های رطوبتی، تخریب محیط‌ زیست به دلیل نابودی درختان و قیمت بالای خرید، سبب شده است ایده جدیدی در رابطه با تولید محصولی شبیه به پارکت، ارائه شود.


سرامیک طرح چوب برخلاف پارکت که از چوب ساخته شده است، جنس سرامیکی دارد ولی به دلیل طرح‌های استفاده شده در آن، همچنان زیبایی‌های پارکت چوبی را حفظ کرده است.سرامیک طرح پارکت روشن از انواع سرامیک ها می باشد.

سرامیک طرح پارکت، در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود که از جمله آن می‌توان به سرامیک طرح چوب و سرامیک طرح پارکت طوسی اشاره کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع سرامیک طرح چوب بیشتر آشنا شوید همچنین میتوانید برای کاشی آشپزخانه خود از این طرح سرامیک استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت سرامیک کف 50*50 به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

سرامیک طرح چوب یکی از جذاب‎ترین مدل‌های سرامیک موجود در بازار بوده که می‌تواند برای خانه‌های مدرن و لوکس ایرانی گزینه خوبی محسوب شود. این روزها بسیاری از مردم به دنبال استفاده از سرامیک طرح چوب به جای پارکت هستند؛ چرا که می‌دانند کیفیت و طول‎عمر سرامیک‌های طرح پارکت طوسی بسیار بالاتر از پارکت‌ها است. البته یک پارکت خوب با سرامیک باکیفیت از نظر طول‎عمر برابری نیز خواهد کرد.از سرامیک طرح چوب برای دیوار نیز استفاده می شود.سرامیک طرح چوب برای دیوار در طرح های مختلفی تولید می شود و شما می توانید سرامیک طرح چوب برای دیوار مناسب را انتخاب کنید.

قیمت سرامیک طرح پارکت تبریز به عوامل زیادی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت سرامیک طرح پارکت تبریز با کارشناسان ما تماس بگیرید.سرامیک رنگ چوب یا طرح چوب زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

سرامیک کف طرح چوب


سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت نیز، مانند بسیاری از کاشی و سرامیک‌های دیگر درجه‌بندی دارد؛ اما بهتر است موقع خرید، نوع مرغوب سراميك طرح پاركت را انتخاب کنید تا بیشترین بهره را از آن ببرید. حال، سرامیک طرح پارکت درجه‌ یک، شامل ویژگی‌هایی است که در زیر به آن می‌پردازیم:

• متریال به‌کاررفته در سرامیک طرح پارکت، از بهترین مواد است.برای خرید سرامیک طرح پارکت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

• ساختارسراميك طرح پاركت به‌گونه‌ای ساخته شده است که بسیار پایدار است و در برابر هرگونه خشی مقاوم است.

• در به کار بردن مواد شوینده برای شستشوی سراميك طرح پاركت، مانعی وجود ندارد.

• میزان لغزندگی سرامیک طرح پارکت محدود است.

• رنگ سرامیک طرح پارکت، ثابت است و با گذشت زمان، دچار تغییر نمی‌شود.

• رنگ‌بندی سرامیک طرح پارکت، متناسب است و نیاز تمام سلایق را برآورده می‌کند.

• بسیار شبیه به پارکت است به‌طوری که تنها با لمس کردن آن، می‌توان تفاوت این دو را تشخیص داد.

• در نهایت باید گفت در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی در سرامیک طرح پارکت، می‌توانید از گارانتی خدمات پس از فروش سراميك طرح پاركت استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات درباره قیمت سرامیک آشپزخانه میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

سرامیک کف طرح پارکت یا چوب یکی از انواع سرامیک‌های موجود در بازار بوده که می‌تواند برای هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد. تا به امروز بسیاری از ما سرامیک‌های معمولی با رنگ کرم و روشن را دیده‌ایم؛ اما کمتر کسی سرامیک کف طرح پارکت را مشاهده کرده است. این سرامیک‌ها هم جذابیت فوق‎العاده‌ای دارند هم می‌توانند برای خانه‌های مسکونی شما گزینه خوبی باشند. 

سرامیک طرح پارکت طوسی یکی از خاص‎ترین سرامیک‌های موجود در بازار است. با این حال تنوع در سرامیک کف طرح چوب بسیار بالاتر از چیزی است که شما تصور می‌کنید. در واقع شما می‌توانید هر یک از انواع سرامیک کف طرح پارکت را خریداری کرده و برای هر مکانی مورد استفاده قرار دهید. 

کاشی طرح چوب برای دیوار ایده جدید برای ساختمان های تازه تاسیس است.برای انتخاب کاشی طرح چوب برای دیوار با ما در ارتباط باشید.

مطالعه بیشتر: سرامیک حیاط 

سرامیک طرح چوب و دلایل استفاده

دلایل زیادی برای استفاده از سرامیک طرح چوب به‌جای پارکت وجود دارد. امروزه، افراد زیادی هستند که تمایل دارند نشانه‌هایی از طبیعت، در خانه آن‌ها به چشم بخورد. یکی از گزینه‌ هایی که آن‌ها را به این مقصد می‌رساند استفاده از پارکت‌های چوبی به عنوان کف‌پوش، است؛ اما باوجود شرایط زیست‌محیطی حاکم بر جهان، دیگر صحیح نیست که قطع درختان برای تولید پارکت، ادامه پیدا کند.

مطالعه بیشتر: سرامیک دیوار پذیرایی 

به‌جای آن، می‌توان از سرامیک کف طرح چوب برای این منظور استفاده کرد. در زیر به‌صورت مفصل، به بررسی مزایای استفاده از سرامیک طرح چوب به‌جای پارکت، پرداخته‌ایم:

• در صورت بروز آتش‌ سوزی در ساختمان، سرامیک طرح چوب تحت تأثیر آتش قرار نمی‌گیرد و دچار تغییر نمی‌شود.

• از آنجا که چسبندگی سرامیک طرح چوب به سطح زمین خیلی محکم است در نتیجه مشکل لقی پارکت را ندارد.

• لعاب موجود روی سرامیک طرح چوب، مقاومت آن را در مقایسه با پارکت، دوچندان کرده است.

• نصب سرامیک طرح چوب، راحت است و برای چسبیده شدن آن به سطح زمین نیاز نیست مصالح زیادی به کار برده شود.

• دمای سرامیک طرح چوب مطابق با درجه هوایی هست که در محیط، وجود دارد.

• تعویض سرامیک طرح چوب در مقابل تعویض پارکت، به‌مراتب کار راحت‌تری است.

• جابه‌جایی و کشیدن لوازم روی پارکت سبب آسیب رسیدن به آن می‌شود در حالی که این مورد در سرامیک طرح پارکت، وجود ندارد.

از دیگر مزایای سرامیک طرح چوب می‌توان به قیمت بسیار پایین آن نسبت به پارکت، راحتی در تمیز کردن، نفوذ نکردن آب به داخل آن و از همه مهم‌تر حفظ محیط‌زیست اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت سرامیک کف میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


سرامیک طرح پارکت


سرامیک طرح پارکت و طرح‌ های به کار رفته

طرح‌های زیبا و همه‌کس پسند سرامیک طرح پارکت، سبب شده است افراد زیادی مجذوب آن شوند. از این میان سرامیک طرح چوب و سرامیک طرح پارکت طوسی بسیار مورد پسند واقع شده است.

به‌ کار گیری سرامیک کف طرح پارکت در فضای داخلی و خارجی ساختمان با توجه به تنوع رنگ‌های آن، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

برای اطلاع از spainker کاشی میتوانید همراه ما باشید.

سرامیک طرح چوب روشن از انواع این مدل ها می باشد.

سرامیک کف طرح پارکت

برای استفاده از سرامیک کف طرح پارکت، می‌توان نوع رنگ روشن و یا تاریک آن را به کار برد. پوشش دادن قسمت‌های مختلف منزل مانند حمام، آشپزخانه، پذیرایی و اتاق‌خواب با استفاده از سرامیک کف طرح پارکت، در زیبا جلوه دادن این نقاط بسیار مؤثر است.

بعضی از افراد تمایل دارند رنگ روشن در ساختار ساختمان، خودنمایی کند از این رو می‌توانند از سرامیک کف طرح پارکت روشن استفاده کنند. ممکن است عده‌ای هم به دنبال رنگ تیره سرامیک طرح پارکت باشند که این نیاز آن‌ها نیز در تنوع رنگ‌های سرامیک کف طرح پارکت، موجود است.

از جمله مزایای به‌کارگیری سرامیک کف طرح پارکت، می‌توان به کاربرد سرامیک طرح چوب کف در انواع کلاسیک و مدرن، قابلیت استفاده در هر مکان و موقعیتی و ایجاد نشدن آلودگی صوتی با دویدن روی آن اشاره کرد همچنین میتوان از کاشی اسلب برای این منظور استفاده کرد.سرامیک طرح چوب برای کف انتخاب مناسبی می باشد.

تیم شهیدی شما را در انتخاب کاشی سرامیک طرح چوب با بهترین کیفیت راهنمایی می کند.سرامیک طرح چوب تبریز یکی از انواع مدل های سرامیک می باشد.

این مدل سرامیک انواع متفاوتی دارد و در اندازه های مختلف مانند سرامیک 40*40 طرح پارکت تولید می شود.قیمت سرامیک کف طرح چوب در اندازه های مختلف متفاوت می باشد.

سرامیک طرح چوب و ویژگی ها

سرامیک طرح چوب، با توجه به طرح به‌کاررفته در آن، خیلی نزدیک به پارکت چوبی و سرامیک کف طرح پارکت است. از این رو، افرادی که به طبیعت علاقه زیادی دارند ولی توانایی خرید پارکت چوبی برای منزل خود ندارند می‌توانند سرامیک طرح چوب را جایگزین آن کنند.

امروزه، استفاده از سرامیک کف طرح چوب، بسیار رایج است. اکثر مردم، دوست دارند در خانه‌هایی زندگی کنند که مصالح به‌کاررفته در آن، به‌روز و مدرن باشد. اگر کف ساختمان با استفاده از سرامیک کف طرح چوب، پوشانده شود جلوه‌ای بسیار زیبا به آن می‌دهد.

سرامیک طرح چوب، از جمله طرح‌هایی است که به عنوان کف‌پوش و دیوارپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد و در جاهای مختلفی مانند منازل، ادارات و مکان‌های تجاری به کار برده می‌شود.سرامیک طرح چوبی برای مکان های مختلفی به کار می رود.

مطالعه بیشتر: سرامیک کف پارکینگ

سرامیک طرح چوب و انواع کاربرد آن

سرامیک طرح چوب، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. حال، بر اساس کاربرد و مکان به‌کارگیری آن، می‌توان طرح و رنگ سرامیک کف طرح چوب را انتخاب کرد.

از جمله موارد به‌کارگیری سرامیک طرح چوب می‌توان به عنوان پوشش دهی سرامیک طرح چوب کف در کف ساختمان اشاره کرد. زمانی که سرامیک کف طرح چوب را انتخاب می‌کنید به این نکته توجه کنید که نور موجود در فضای موردنظر در انتخاب رنگ و طرح سرامیک طرح چوب بسیار تأثیرگذار است.

اگر محل موردنظر، نور کافی دارد می‌توانید رنگ‌های تیره سرامیک کف طرح چوب را انتخاب کنید در صورتی که نور کافی وجود نداشت، توصیه ما به شما به‌کارگیری سرامیک‌های با رنگ روشن، است.معمولا برای سرامیک کف آشپزخانه طرح چوب از رنگ های روشن تر استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه : کرگرس

اگر قصد خرید سرامیک کف طرح پارکت را دارید، باید بدانید که این محصولات چه کاربردی دارند و می‌توان از سرامیک طرح چوب کف برای چه مکان‌هایی استفاده کرد؟ به طور کلی، سرامیک کف طرح چوب، برای هر فضایی قابل استفاده است. برخی از افراد تصور می‌کنند که سرامیک کف طرح چوب فقط برای خانه‌های کلاسیک گزینه خوبی است؛ اما واقعیت این است که برخی از رنگ‌های این سرامیک مانند سرامیک طرح پارکت طوسی می‌توانند برای خانه‌های مدرن و هر فضای مینیمالیستی نیز گزینه خوبی محسوب شوند. 

بنابراین، نمی‌توان هیچ محدودیت خاصی را برای کاربردهای سرامیک کف طرح چوب بیان کرد. از جمله کاربردهای سرامیک طرح پارکت طوسی و رنگ‌های دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

طراحی سالن پذیرایی با کاشی طرح پارکت

طراحی اتاق خواب به کمک کاشی طرح پارکت

طراحی شرکت‌ها و اداره‌ها 

مناسب استفاده در مراکز آموزشی 

قابل استفاده به عنوان کفپوش رستورانی 

مناسب استفاده در لابی آپارتمان‌ها و خانه‌های مسکونی 

مناسب استفاده برای فروشگاه‌ها و مراکز تجاری

مطالعه بیشتر: سرامیک مات

سرامیک کف طرح چوب

سرامیک طرح چوب و سرامیک کف طرح پارکت نیز، به عنوان دیوارپوش گزینه مناسبی است به شرط آن که طرح‌های مناسبی برای این کار انتخاب شود. شاید به این فکر نکرده باشید که برای پوشش دهی سرویس‌های بهداشتی و حمام، می‌توانید از سرامیک کف طرح چوب استفاده کنید.

ولی باید بگوییم استفاده از سرامیک کف طرح چوب، با در نظر گرفتن رنگ روشن آن، می‌تواند بسیار خوش بدرخشد.

اگر از سرامیک طرح چوب خوشتان آمده است و تمایل دارید از آن به عنوان نمای بیرونی ساختمان استفاده کنید، باید این نکته را مدنظر قرار دهید که فضای بیرونی ساختمان درمعرض هر نوع آب و هوایی قرار دارد.

در نتیجه باید در انتخاب سرامیک کف طرح چوب، یکسری نکات را رعایت کرد. پایداری در برابر اشعه‌های خورشید، جذب آب کمتر، شستشوی راحت و عدم رنگ‌پریدگی سریع آن از جمله خصوصیات سرامیک کف طرح چوب مورد استفاده در فضای بیرونی ساختمان است.

برای اطلاعات درباره کاشی pma میتوانید با ما همراه باشید.

قیمت سرامیک طرح چوب به انواع مدل های آن بستگی دارد، برای اطلاع از قیمت سرامیک طرح چوب در طرح های مختلف با ما تماس بگیرید.


سرامیک کف طرح پارکت


سرامیک طرح پارکت طوسی

سرامیک طرح پارکت طوسی، در دو رنگ روشن و تیره تولید می‌شود. سرامیک طرح پارکت طوسی، از جمله نمونه‌های جدید سرامیک طرح پارکت است. از آنجا که سرامیک طوسی، حالتی خنثی به محیط القا می‌کند در نتیجه، برای هماهنگ شدن با هر مدل دکوراسیونی مناسب است.

طراحی سرامیک طرح پارکت طوسی با رنگ تیره، به‌گونه‌ای است که شباهت زیادی به چوب دارد. با توجه به اینکه طرح چوب، مورد پسند بسیاری از افراد هست و اینکه رنگ تیره در زیبا جلوه دادن دکوراسیون منزل، تأثیر به سزایی دارد از این رو است که سرامیک طرح پارکت طوسی، موردتوجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و بسیار پرفروش است.

سرامیک طرح پارکت طوسی، بیشتر در مکان‌های پرنور و پررفت‌وآمد به کاربرده می‌شود. تیره بودن سرامیک پارکتی طوسی سبب شده است کثیفی‌های روی آن زیاد به چشم نیاید و نیاز به نظافت کمتری داشته باشد.

سرامیک طرح پارکت طوسی، به عنوان پوشش دهی نمای بیرونی ساختمان نیز، بسیار کاربردی است چراکه، بسیار پایدار است و در برابر تغییرات آب و هوایی واکنشی از خود نشان نمی‌دهد. سرامیک طرح پارکت طوسی روشن هم گزینه مناسبی برای مکان‌های کم نور است.

اگر تمایل به خرید کاشی طرح چوب دارید انواع مدل های کاشی طرح چوب را می توانید در سایت ما مشاهده کنید.ترکیب چوب و سرامیک طرحی زیبا می باشد که برای ساختمان ها استفاده می شود.

سرامیک کف طرح چوب و نحوه چیدمان

سرامیک کف طرح چوب، در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود به همین خاطر، می‌توان در چیدمان سرامیک کف طرح چوب طرح‌های زیبایی را به وجود آورد. سرامیک‌های نواری شکل، با توجه به اینکه طول زیاد و عرض کمی دارند در کنار هم چیده می‌شوند.

سرامیک‌ هایی که به شکل مربع هستند در اندازه‌ های کوچک و بزرگ، تولید می‌شوند و چون پهنای آن‌ها زیاد است به راحتی می‌توان طرح‌های متنوعی در چیدمان آن‌ها، اجرا کرد.

به طورکلی، روش‌های متفاوتی برای چیدمان سرامیک کف طرح پارکت وجود دارد که از جمله آن می‌توان به روش‌های ساده، آجری، نقطه‌ای و غیره اشاره کرد.سرامیک طرح پارکت قدیمی از پرطرفدارترین مدل ها می باشد.

سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت و نحوه چیدمان آن بستگی به سلیقه شما دارد.سرامیک پذیرایی طرح چوب در رنگ ها و سایزهای متفاوتی ساخته می شود.


قیمت سرامیک طرح پارکت طوسی

قیمت سرامیک طرح پارکت طوسی بر اساس نوع سرامیک، ضخامت، برند و کیفیت آن محاسبه می‌شود. بهترین راه برای استعلام قیمت سرامیک طرح پارکت طوسی، مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی است که اقدام به فروش سرامیک طرح چوب می‌کنند. در نظر داشته باشید که قیمت این محصولات تا حد زیادی ناشی از قیمت ارز و دلار است. با این حال فروشگاه‌هایی نیز وجود دارند که با ثبات قیمت این کفپوش‌ها را به شما ارائه می‌کنند.

برای آشنایی با سرامیک دیوار سالن به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

خرید سرامیک کف طرح چوب

اگر به دنبال خرید سرامیک کف طرح چوب هستید، باید حتما به کیفیت این سرامیک‌ها و ظاهر آن‌ها توجه داشته باشید. با خرید سرامیک کف طرح پارکت می‌توانید یک فضای شیک را طراحی کنید که قطعا از زیبایی منحصر به فرد آن فضا، خوشتان خواهد آمد. در هنگام خرید سرامیک طرح چوب، حتما به رنگ‎بندی این سرامیک‌ها و ظاهر آن‌ها توجه داشته باشید و از خرید سرامیک‌های طرح چوب بی‎کیفیت خودداری کنید. 

سرامیک کف آشپزخانه طرح پارکت امروزه مورد توجه قرار گرفته و شما می توانید با سرامیک کف آشپزخانه طرح پارکت ، آشپزخانه خود را زیباتر کنید.

سرامیک کف پذیرایی طرح چوب از انواع سرامیک پرکاربرد می باشد.

نتیجه‌ گیری

با پیشرفت علم و به‌روز شدن ماشین‌آلات تولید مصالح ساختمانی، هرروز شاهد تولیدات جدیدی هستیم که جایگزین مصالح قبلی می‌شوند تا عیوب آن‌ها را از بین ببرند.کاشی طرح چوب کف یکی از انواع این محصولات است.سرامیک طرح چوب رنگ روشن علاوه بر زیبایی سالن شما را روشن می کند.

به‌عنوان مثال، سرامیک کف طرح پارکت با توجه به مزایایی که دارد جایگزین بسیار مناسبی برای انواع پارکت‌ها، شده است. شاید شما از جمله کسانی هستید که پارکت‌های منزلتان بر اثر رطوبت، ضربه و کشیدن اجسام روی آن، دچار آسیب شده است به همین خاطر به دنبال روشی جایگزین برای رفع این مشکل هستید. پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع سرامیک طرح پارکت است که مدل‌های سرامیک کف طرح چوب و سرامیک طرح پارکت طوسی آن بسیار پرطرفدار است.

برای اطلاعات درباره طرح کاشی با ما همراه باشید.سرامیک طرح پارکت سفید و سرامیک طرح چوب طوسی  از انواع سرامیک سراميك طرح چوب می باشد که می توانید انتخاب کنید.

نکته دیگری که مورد توجه است استفاده از کاشی طرح چوب برای سرویس بهداشتی است که امروزه استقبال شده است.





بستن