محصولات پیشنهادی

سرامیک دیوار حیاط

سرامیک دیوار حیاط مزیت‌های زیادی را برای محوطه منزل شما به همراه دارد و تضاد و عدم‌تطابق اجزای ساختمان خانه شما را از میان برمی‌دارد. به همین دلیل است که امروزه استفاده از سرامیک برای دیوار‌های حیاط بسیار در میان مردم رایج شده است

سرامیک دیوار حیاط

امروزه استفاده از سرامیک کف حیاط بسیار رایج شده است زیرا سرامیک در برابر ترک و رطوبت مقاوم است و خیلی دیر فرسوده می‌شود. سرامیک دیوار حیاط می‌تواند مقاومت و طول عمر بیشتری را برای دیوار‌های حیاط ما به همراه داشته باشد و از طرف دیگر، زیبایی حیاط را نیز دو چندان کند.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که تا کنون در مورد سرامیک کردن دیوار‌های حیاط خود فکر کرده‌اید اما هنوز نتوانسته‌اید تصمیم قاطعی بگیرید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما در این نوشتار در مورد سرامیک مخصوص حیاط و مزایای آن نکات قابل توجه‌ای را مطرح خواهیم کرد.

سرامیک دیوار حیاط کی از انواع سرامیک های موجود در بازار است که با ظاهر جذاب و کیفیت بالای خودش می تواند برای دیوار حیاط خانه های مسکونی، باغ و ویلا مورد استفاده قرار گیرد. سرامیک هایی که برای دیوار حیاط مورد استفاده قرار می گیرند، باید دارای خصوصیات خاصی باشند که مهم‎ترین این خصوصیات مقاومتی است که در برابر شرایط مختلف جوی از خودشان نشان می دهند. 


سرامیک دیوار حیاط


سرامیک دیوار حیاط چگونه طراحی و نمای حیاط را تغییر می‌دهد؟

وقتی یک حیاط سنتی ایرانی را در ذهن خود مجسم می‌کنیم، دیوار‌هایی آجری و سیمانی فورا به خاطر ما می‌آید. امروزه مصالح بسیار جدید و متنوعی در بازار موجود است که با زندگی مدرن تطابق بیشتری دارند. سرامیک یکی از این مصالح مدرن است که می‌تواند فضای حیاط یک خانه را کاملا متحول کند.

سرامیک نوعی سنگ ساختمانی است که امروزه برای دیوار‌های حیاط بسیار رایج شده است. نکته مهمی که به محبوبیت سرامیک در میان مردم کمک کرده است، زیبایی و نمایی است که این سنگ ساختمانی می‌تواند به همراه داشته باشد. البته از کیفیت، دوام و طول عمر سرامیک هم نباید غافل شد.

سرامیک دیوار حیاط یکی از بهترین مدل های سرامیک موجود در بازار است که هم ظاهر جذابی به حیاط می دهد، هم می تواند زیبایی آن را چندین برابر کند. اگر به دنبال خرید سرامیک های جذاب و خاص برای دیوار حیاط هستید، حتما باید به خصوصیات آن ها توجه داشته باشید؛ چون سرامیک های حیاط زمانی می توانند در حیاط زیبایی ایجاد کنند که هم کیفیت بالایی داشته باشند، هم ظاهر آن ها جذاب و خاص باشد. 

سرامیک هایی که برای دیوار حیاط استفاده می شوند، باید مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف داشته باشند. به طوری که وقتی آن ها در معرض رطوبت و یا بارش باران و برف قرار می گیرند، دچار خرابی و آسیب دیدگی نشوند و بتوانند تا مدت ها برای شما کارایی داشته باشند. زیبایی که این سرامیک ها در حیاط شما ایجاد می کنند نیز غیر قابل انکار است. بنابراین، شما می توانید با خیالی راحت این سرامیک های جذاب را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید.


سرامیک دیوار‌ حیاط و مزایا

سرامیک دیوار حیاط به شیوه‌ای خاص طراحی شده است و استقبال زیاد مردم از آن بی‌دلیل نیست. سرامیک در شرایط سخت آب و هوایی می‌تواند دوام بیاورد که این ویژگی بارزی است. سرامیکی که برای دیوار‌های حیاط مورد استفاده قرار می‌دهیم در فضای باز واقع است و این باعث می‌شود که در معرض بسیاری از تغییرات جوی باشد. پس لازم است که این نوع سرامیک‌ها مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی داشته باشند.

یکی دیگر از مزیت‌های سرامیک این است که به راحتی می‌توان آن را تمیز کرد. سرامیک‌های دیوار حیاط در معرض گرد و غبار و شیطنت‌های کودکان قرار دارند و گاهی بچه‌ها در هنگام بازی چیز‌های زیادی را روی آن‌ها می‌نویسند. طراحی این سرامیک‌ها به گونه‌ای است که به آسانی می‌توان تمیزکاری انجام داد، بر خلاف بسیاری از مصالح دیگر که تمیز کردن آن‌ها واقعا دردسر است.

زیبایی یکی دیگر از مزیت‌های سرامیک دیوار حیاط است که نمایی مدرن را برای حیاط شما به ارمغان می‌آورد. اگر انتخاب خوب و خلاقانه‌ای برای حیاط خود انجام دهید، سرامیک می‌تواند منجر به زیبایی بی‌نظیری شود. این زیبایی ظاهری و باطنی کاملا فضای حیاط را تغییر خواهد داد.

اگر شما فردی هستید که زندگی مدرن را دوست دارید، انتخاب سرامیک می‌تواند به ایجاد چنین فضایی برای شما کمک کند. سرامیک در عین سادگی بسیار زیبا و مدرن است و باعث می‌شود که محوطه حیاط شما بسیار بزرگ‌تر از حد طبیعی خود دیده شود.

یکی دیگر از مزیت‌های برجسته سرامیک دیوار حیاط این است که تنوع رنگ بسیار بالایی دارد و این تنوع به هارمونی و تطابق دیوار با نمای منزل کمک شایان توجه‌ای می‌کند. بسیار کم پیش می‌آید که استفاده از سرامیک بیشترین تطابق و نظم را بین اجزای مختلف ساختمان فراهم نیاورد. پس اگر می‌خواهید از تضاد و ناهماهنگی در محوطه منزل خود دور باشید، حتما به استفاده از سرامیک برای دیوار‌های حیاط توجه کنید.

سرامیک دیوار حیاط یکی از جذاب‎ترین سرامیک های موجود در بازار است که هم کیفیت بالایی دارد و هم می تواند باعث زیبایی حیاط خانه های مسکونی شود. تنوع در سرامیک هایی که برای دیوار حیاط مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار زیاد است. به همین خاطر شما می توانید بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون خانه خودتان، یکی از مدل های سرامیک را انتخاب کرده و برای دیوار حیاط مورد استفاده قرار دهید. از جمله مزایای استفاده از این سرامیک ها برای دیوار حیاط عبارتند از:

طول عمر بالا 

زیباسازی حیاط و ایجاد محیطی دلنشین برای استراحت 

جلوگیری از خراب شدن دیوار حیاط با پوشش دهی آن 

مقاومت در برابر رطوبت و بارش برف و باران 

مناسب استفاده در محیط های مربوط 

قابل سفارش در ابعاد و طرح های متنوع

اگر به دنبال سرامیک پله هستید به این صفحه مراجعه کنید.


مزایای سرامیک دیوار حیاط


سرامیک دیوار حیاط و نصب آن

نصب و اجرای سرامیک برای دیوار حیاط کاری تخصصی است و باید توسط تیمی حرفه‌ای صورت بگیرد که تخصص و دانش لازم را در این زمینه دارد. معمولا اولین کاری که متخصصان این کار انجام می‌دهند، تراز کردن دیوار است. تراز کردن دیوار از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است قبل از نصب سرامیک بسیار دقیق بر روی زیرسازی و تراز دیوار کار شود.

بهترین ملات برای سرامیک حیاط ترکیب سیمان، ماسه و آب است و ترکیب‌های دیگر هرگز برای نصب سرامیک حیاط مناسب نیستند. انتخاب بهترین ملات می‌تواند تا حدود زیادی کیفیت کار را تعیین کند. استفاده از سیمان سفید برای بندکشی بین سرامیک‌ها خیلی مورد تایید کارشناسان نیست و بهتر است از همان سیمان عادی استفاده شود.

دوغابی که در اینجا مورد استفاده قرار می‌گیرد باید استاندارد باشد و به راحتی به درز‌های سرامیک نفوذ کند. تنها دوغابی می‌تواند به داخل درز‌ها به خوبی نفوذ کند که حالت مایع داشته باشد. البته برای این که فرآیند بندکشی به بهترین نحو انجام گیرد، بهتر است با استفاده از تی تمام درز‌ها را پر کرده و سطح درز‌ها را نیز با استفاده از یک دستمال تمیز پاک کنیم.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سرامیک بدنه پارکینگ هستید به این صفحه مراجعه کنید.


سرامیک دیوار حیاط چه تفاوتی با کاشی دیوار حیاط دارد؟

کاشی نیز شباهت‌های زیادی به سرامیک دارد و از آن می‌توان برای دیوار حیاط استفاده کرد. البته لعابی که بر روی سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار مرغوب‌تر از لعاب کاشی است. پس می‌توان گفت که استفاده از سرامیک برای دیوار حیاط کیفیت بیشتری از کاشی به همراه دارد.

سفال ماده اولیه‌ای است که برای تهیه کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد اما لعابی که بعدا بر روی آن قرار می‌گیرد باعث ایجاد دو نوع مصالح ساختمانی مختلف با نام‌های سرامیک و کاشی می‎‌شود که سرامیک مرغوبیت بالاتری دارد.

کاشی وزن کمتری از سرامیک دارد و به همین علت طرفداران خاص خود را دارد. برند‌های مختلفی برای کاشی و سرامیک در بازار موجود هستند که همه آن‌ها کیفیت لازم را ندارند. پس اگر تجربه کافی برای انتخاب سرامیک دیوار حیاط و یا کاشی ندارید، حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. شما باید برندی را برای دیوار‌های حیاط خود انتخاب کنید که استقامت و طول عمر مناسب داشته باشد.


قیمت سرامیک دیوار حیاط


قیمت سرامیک دیوار حیاط

قیمت سرامیک و کاشی دیوار حیاط بر اساس کیفیت، نوع لعاب و ابعاد آن محاسبه می شود. این سرامیک ها از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند و می توانند تا مدت ها برای شما کارایی داشته باشند. فقط کافیست که یک بار بهترین سرامیک را برای دیوار حیاط بخرید تا از زیبایی آن لذت ببرید. فراموش نکنید که کیفیت این سرامیک ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین، باید تلاش کنید که فارغ از قیمت، به کیفیت آن ها توجه کنید تا دیگر نیازی به خرید مجدد آن ها نداشته باشید.

خرید سرامیک باکیفیت برای دیوار حیاط

سرامیک یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید برای دیوار حیاط و زیبا کردن آن مورد استفاده قرار دهید. برای خرید سرامیک دیوار حیاط، ابتدا باید به رنگ‏بندی این سرامیک ها و مقاومت بالای آن ها در برابر شرایط مختلف توجه داشته باشید. سپس، از یک فروشگاه معتبر بهترین مدل از سرامیک ها را برای دیوار حیاط تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.


مطالب پیشنهادی

دیدگاه کاربران

<_textarea rows="5" placeholder="پیام *" name="comment" required >
captcha